Terms and conditions


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Szolgáltató adatai
2. Engedélyek, tanúsítványok
3. Vevőszolgálat, panaszkezelés helye
4. Rendelés
5. Szállítási és fizetési feltételek
6. Számlázás, fizetési módok
7. Jótállás, szavatosság
8. A vásárlástól való elállás joga
9. Felelősségkorlátozás
10. Érvényesség
11. Regisztráció

1. Szolgáltató adatai

A VeloStore.hu

    Tulajdonosa: Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó

    Telephelye: 2890 Tata, Új út 16. 2/3.

    Székhelye: 2890 Tata, Új út 16. 2/3.

    Nyilvántartási száma: 52801709

    Adószáma: 69171499-1-31

    Internetes áruház üzemeltetője: Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó

2. Engedélyek, tanúsítványok

    479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem

    Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási szám: (Tata Város Jegyzője)

    Adatvédelmi nyilvántartási szám:

3. Vevőszolgálat, panaszkezelés helye

Az üzemeltető vásárlói igényeinek kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a következők szerint érhetnek el:

    Postai úton: 2890 Tata, Új út 16. 2/3.

    Telefonon: (Ügyfélszolgálat) +36 30 999 3235

    Elektronikus úton: info@velostore.hu

Vevőszolgálatunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

    megrendelések feldolgozása;

    termékek kiszállításának megszervezése, figyelése (kiszállítás Budapesten és vidéken hétfőtől - péntekig)

    információk szolgáltatása;

    reklamációk kezelése;

    hírlevelek küldése

4. Rendelés

Az oldalunkon található árak bruttó fogyasztói árak.

A megrendeléseket csak írásban, a weboldalunkon - velostore.hu - keresztül tudjuk elfogadni. Telefonos rendeléseket nem áll módunkban felvenni.

A regisztráció nem feltétele a rendelésnek.

Az árucikkeket a termék melletti 'Vásárlás' gombra kattintva gyűjtheti össze a kosarába. A kosár tartalmát megnézheti a jobb felső sarokban lévő 'Az Ön kosara' gombra kattintva. Ezen a gombon az kosárban található árucikkek értékét is figyelemmel kísérheti.

A kosárba helyezett cikkeket a 'Az Ön kosara' gombra kattintva tudja ellenőrizni. A mennyiségeket az összesítő táblázat első oszlopában találja, itt tudja ezeket javítani, módosítani. Árucikket a cikk neve melletti piros x gombbal tud törölni.

Amennyiben befejezte a vásárlást és a kosárba helyezett cikkeket szeretné megvásárolni kattintson az 'Ön kosara' gombra, majd töltse ki a 'Pénztár' fejléc alatt található űrlapot. Adatainak megadása a számlázáshoz és a házhozszállításhoz szükséges.

A 'Cégadatok megadása' bekapcsolásával céges adatokat tud megadni. Ebben az esetben a számlát a megadott cég adatokkal fogjuk kiállítani. Vásárlásról minden esetben áfás számlát állítunk ki.

Amennyiben a megrendelő adatai és címe megegyezik a kiszállitási címmel és adatokkal 'Az adatok másolása' gomb segítségével másolja át azokat. Kérjük minden esetben pontos adatokat adjon meg szállítási címként, hogy a futár a lehető legkönnyebben megtalálja a megadott címet.

Jelen pillanatban csak GLS futárszolgálat által történő kiszállításra van lehetőség. (Postai csomagként és személyes átvételre nincs!)

Fizetési módok:

    Előre utalás - ebben az esetben vásárlása értékéről elektronikus díjbekérő proforma számlát állítunk ki, a díjbekérő kiegyenlítése után a csomagot továbbítjuk a futárszolgálatnak.

    Utánvét - ebben az esetben a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak és átvételkor kell a futárnk fizetnie. Ezért a szolgáltatásért a szállítási díjjon felűl kezelési díjjat számolunk fel. (100 000,- Ft-ig 899,- Ft 100 000,- Ft fölött 1999,- Ft)

    PayPal - ebben az esetben átirányítjuk a PayPal internetes fizetési szolgáltató oldalára, ahol lehetősége van a számla végösszegének kiegyenlítésére. A PayPal szolgáltató használata előzetes regisztrációt igényel. Erről a szolgáltatásról az következő linken tájékozódhat: https://www.paypal.com/us/selfhelp/article/can-i-use-paypal-to-pay-in-stores-faq2315

    Barion - ebben az esetben átirányítjuk a Barion internetes fizetési szolgáltató oldalára, ahol lehetősége van a számla végösszegének kiegyenlítésére, vendégként regisztráció nélkül bankkártyával valamint Barion tárcából, amennyiben rendelkezik vele. Erről a szolgáltatásról az következő linken tájékozódhat: https://www.barion.com/hu/vasarlok/arak-vasarloknak/

A 'Megjegyzés' mezőben a vásárlással és a kiszállítással kapcsolatos további információkat adhat meg.

A 'Vásárlás megerősítése' gombbal véglegesítheti megrendelését. A következő oldalon, amennyiben a PayPal fizetési módozatot választotta lehetősége van végrehajtani a fizetést. Ezt nem szükséges azonnal végrehajtania, ennek az oldalnak az elérhetőségét e-mailben elküldjük Önnek.

Utánvétes vásárlás esetén a megrendelés után azonnal egyéb esetben sikeres fizetés után a csomagot összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. Ez a folyamat általában 1 munkanapot vesz igénybe, de raktáron lévő termékek esetén a munkanapokon 14:00 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak.

Ekkor a rendszer egy automatikus e-mail visszaigazolást küld, amely a rendelés megérkezését jelenti, és tartalmazza a rendelés sorszámát, amelyre a későbbiekben hivatkozni lehet. Abban az esetben, ha az üzemeltető 48 órán belül nem küld visszaigazolást a rendelés fogadásáról a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amit rajtunk kívül álló okok miatt kiszállítani nem tudunk, alternatív terméket kínálunk fel.

Az adatbeviteli hibák javítására az ügyfélszolgálati elérhetőségeken van lehetőség a szerződés teljesítése előtt.

Az e-mailben küldött visszaigazolással az üzemeltető még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés az üzemeltetőhöz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén az üzemeltető nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

Az üzemeltető a Vásárló megrendelését külön értesítő e-mail útján igazolja vissza, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül.

Az Üzemeltető és a Vásárló között létrejött szerződés nyelve magyar. Más nyelvű szerződéskötésre jelenleg nincs lehetőség.

A webáruház a szerződést iktatja (a rendelés szám alapján) és annak tartalmát 5 évig megőrzi.

5. Szállítási módok

Házhozszállítás

A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítási módozatot külön szolgáltatásként van lehetőség megrendelni, amely a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. A szállítás Magyarország egész területén hétfőtől péntekig, munkanapokon és munkaidőben történik. A megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálattal végezzük.

Lehetőség van a futárszolgálatnál utánvéttel fizetni.

Az áruházban megrendelt termékeket (kérjük feltétlenül tüntesse fel a pontos címet és elérhetőségeit) - a megadott határidőn belül kérésére, megbízott futárszolgálattal házhoz szállíttatjuk. Az előzetesen jelzett időpontban át nem vett terméket, a kézbesítést a következő munkanapon kíséreljük meg.

Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási és az esetleges utánvétel költsége azonban a vásárlót terheli.

Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak, és minden esetben a kosárban jelzett szállítási költség a mérvadó. Az itt feltüntetett árak csak tájékoztató jelegűek.

    Csomag utánvét nélkül: 1500,- FtCsomag utánvéttel 100 000,- Ft érték alatt: 1500 Ft + 899 Ft utánvételi költségCsomag utánvéttel 100 000,- Ft érték felett: 1500 Ft + 1999 Ft utánvételi költség

Vásárlónak vállalnia kell a kiszállított termék átvételét, és azt aláírással szükséges igazolnia.Átvételkor meg kell győződni arról, hogy a rendelt termék került kiszállításra a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi kifogását (pl. sérült doboz), haladéktalanul jelezze a szállítónak, aki jegyzőkönyvet fog készíteni. Elmaradt jegyzőkönyv hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a futár jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag bontatlan állapotban van. A futár a helyszínen maximálisan 5 percet tud várni. A csomag tartalmi ellenőrzésére, szétszedésre/beüzemelésre/összerakásra, telepítésre stb. nincs lehetőség. Amennyiben a csomag külsőleg sérült, a futár kérésre megvárja a felbontást és szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel. Reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha arról jegyzőkönyv készült a futár jelenlétében.

Amennyiben nincs lehetőség a terméket kibontani és a készülék sérült, kérjük jelezze a sérülés tényét az átvétel napján az info@velostore.hu e-mail címre.

6. Számlázás és fizetési módok

A számlát minden esetben a Velostore.hu webáruház tulajdonosa, Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költséget.

A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül van lehetőség választani.

    Előre utalás: A kiszállítást megelőzően banki átutalással az Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó bankszámlájára, díjbekérő proforma számla alapján. Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó számlaszáma: 10102103-26756400-01000005, IBAN kód: HU50101021032675640001000005.

    Csomag utánvéttel 100 000,- Ft érték alatt: 1500 Ft + 899 Ft utánvételi költség

    Csomag utánvéttel 100 000,- Ft érték felett: 1500 Ft + 1999 Ft utánvételi költség

    PayPal online fizetési szolgáltatás - ebben az esetben átirányítjuk a PayPal internetes fizetési szolgáltató oldalára, ahol lehetősége van a számla végösszegének kiegyenlítésére. A PayPal szolgáltató használata előzetes regisztrációt igényel. Erről a szolgáltatásról az következő linken tájékozódhat: https://www.paypal.com/us/selfhelp/article/can-i-use-paypal-to-pay-in-stores-faq2315

7. Jótállás, szavatosság

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a készüléken kívül álló 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A jótállási igény a forgalmazó által biztosított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazoló számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető. Előfordul, hogy egyes forgalmazó/gyártó nem ad ki jótállási jegyet, ebben az esetben elegendő a javítás helyén, a vásárlást igazoló számla bemutatása.

Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a terméken kívülálló ok következménye, vagy a terméket a garancialevél címlistájában szereplő szakszervizeken kívül már más javította, illetve, ha a termék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.

A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, a terméknek a Vásárló részére történő átadásával kezdődik.

Tartós fogyasztási cikkek körét a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet melléklete tartalmazza, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók. A jótállás időtartama alatt az Üzemeltető a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően vállalja a hibás termék javíttatását, amennyiben ez nem lehetséges a termék cseréjét, árleszállítását vagy a vásárlástól való elállást. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a Vásárló törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Vásárló a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy az Üzemeltető ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

Kellékszavatossági jog

Hibás teljesítés esetén a/ 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján az üzemeltető jótállásra köteles.

Jogok a határidőn belüli jótállás alapján

A termékek adatlapján az üzemeltető webáruházában feltüntetett időtartamú jótállást vállal a termék gyártója, amelyet a vásárló a gyártó márkaszervizében vagy a terméket az üzemeltető ügyfélszolgálatára visszajuttatva érvényesíthet.

Mentesülés jótállási kötelezettség alól

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Szavatosság

A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

Hibás teljesítés esetén van lehetőség kérni a termék javítását vagy cseréjét, amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk. Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen. Ezen túl viszont van lehetőség árleszállításra vagy a vásárlástól való elállásra.

A javítást vagy cserét a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni törekedve arra, hogy a javítás vagy csere legfeljebb 15 napot vegyen igénybe. A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyből egy másolatot a fogyasztónak át kell adni. Javításra az árut az eladó elismervény ellenében veszi át.

A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény.

A Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003.(VII.30.)GKM rendeletben foglaltak az irányadók.

Kellékszavatosság

Kellékszavatosság érvényesítése

Ön az üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Jogok a kellékszavatossági igény alapján

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Kellékszavatosság érvényesítésének határideje

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kellékszavatosság jogi érvényesítésének egyéb feltételei

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság érvényesítése

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

jogok a termékszavatossági igénye alapján

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék hibásnak minősítése

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatosság érvényesítésének határideje

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától vagy az újonnan történt vásárlástól számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatosság jogi érvényesítésének egyéb feltételei

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Mentesítés a termékszavatosság kötelezettsége alól

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. A vásárlástól való elállás joga

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg.

A vásárló (kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) az áru átvételét követő 14 napon belül (naptári nap) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik, mely a vállalkozás és a fogyasztó között létrejött szerződésre vonatkozik.

A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú készülék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt 14 napon belül jelezheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén ÍRÁSBAN, egyértelmű nyilatkozatával.

Az elállási nyilatkozat mintáját a jogszabály 2. melléklete tartalmazza: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen lehet visszajuttatni telephelyünkre.

A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik kivéve, egyedi megegyezés szerint, ha a Vállalkozás vállalja a visszaküldés költségeit. Az utánvéttel, portósan feladott csomagokat cégünk nem vállalja át! A visszaszállítás költségén kívül más egyéb költség nem terheli a Vásárlót.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli. A visszaküldött csomagoátvételét követően jegyzőkönyv kerül kiállításra. A visszaszállított csomagnak rendelkeznie kell a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal.

Az üzemeltető a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

A fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A megrendelő elállási jogát a 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza!

Elállási joggal kapcsolatos tájékoztatás higiéniai termékkörbe tartozó termék(ek) esetén

A vonatkozó rendelkezések alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai termékek kategóriájába esik.A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg. (pl. fehérnemű, bőrrel-testrészekkel érintkező termékek). Ha vita áll fenn a felek között annak megítélésében, hogy a termék higiéniai termék-e vagy sem, bíróság, békéltető testület jogosult eljárni.

Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Jogviták rendezésére az online vitarendezési platformon van lehetőség. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az üzemeltető Várkonyi Ágota egyéni vállalkozó együttműködési kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja alapján az üzemeltető tájékoztatja a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes Járási hivatalhoz fordulhatnak. http://jarasinfo.gov.hu/

9. Felelősségkorlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. Az üzemeltető az oldalon megjelenő képekért és leírásokért felelősséget nem vállal.

A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Az üzemeltető nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért (vírus, szoftverhiba, illetve internetes hiba).

Amennyiben az üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor az üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Az üzemeltető jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani.

10. Érvényesség

A jelen üzletszabályzatban foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Velostore.hu webáruházon keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt.

A jelen üzletszabályzatban foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Velostore.hu webáruházon keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt.

11. Regisztráció

A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztráció írásban, a webáruház honlapján keresztül, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, melynek feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, a megrendeléshez adott e-mail cím alapján a felhasználói fiók automatikusan létrehozásra kerül, és erről a megadott e-mail címre visszaigazoló levél kerül kiküldésre.

Az üzemeltető jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. Az üzemeltető jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve megrendelés esetén) a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.

Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a „Belépés” funkcióval, felhasználónevük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni.

A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor törölheti, vagy töröltetheti, ha azt írásban jelzi az info@velostore.hu e-mail címen, vagy a 2890 Tata, Új út 16. 2/3. címre lemondó levelet küldve. A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodószervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. Jogosultság vagy felhatalmazás hiányában eljárószemély tevékenységére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény álképviseleteiről szóló szabályai alkalmazandók.

Kelt: 2018.február. 28.